DOPRAVA ZDARMA od 60,- EUR!

REKLAMACE u internetového obchodu Coolbottles.cz provozovaného na internetové adrese www.coolbottles.cz

Jak reklamovat vadu výrobku?

Může se stát, že se ve výrobě něco nepovedlo. My se však budeme snažit, abyste i přesto byli spokojení.

Níže uvádíme pár bodů vedoucích k vaší spokojenosti při reklamaci vady zboží.

Co je třeba udělat na vaší straně?

  1. Vyplnit Reklamační formulář, který si můžete stáhnout v příloze níže.
  2. Vložit vyplněný formulář k reklamovanému zboží. Nemáte-li možnost tisku, vyfoťte a pošlete emailem na reklamace@coolbottles.cz.
  3. Řádně zabalené zboží odeslat (na vlastní náklady) na:

         CoolBottles.cz, Lidická 334, 273 43 Buštěhrad. Kontakty pro dopravce: info@baglik.cz, 792237097.

Jak budeme postupovat v CoolBottles.cz?

  1. Potvrdíme vám, že jsme zboží k reklamaci přijali.
  2. Budeme komunikovat způsob vyřízení reklamace s dodavatelem a průběžně vás informovat.
  3. Reklamace bude vyřízena jedním z následujících způsobů:
    1. zboží bude opraveno,
      1. opravené zboží zašleme my (případně dodavatel) na vámi udanou adresu ve formuláři.
    2. Bude rozhodnuto o výměně za nové,
      1. nové zboží zašleme my (případně dodavatel) na vámi udanou adresu ve formuláři.
    3. Bude rozhodnuto o vrácení peněz (pokud není nové zboží dostupné),
      1. vrátíme vám částku odpovídající dané položce na vystavené faktuře. Peníze vracíme ihned = obvykle v rámci 1-3 pracovních dnů.
  4. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat.
  5. Bude-li třeba, spojíme se s vámi...

Pokud si chcete přečíst více, řídíme se Reklamačním řádem.

Postup můžete konzultovat na telefonu +420 792 237 097 nebo emailem reklamace@coolbottles.cz

Jednodušší to být nemůže a věříme, že i tato zkušenost s naším eshopem bude pro vás pozitivní 😉